REZATTO

Dostawa, zwrot i płatność
Dostawa
Naszym celem jest jak najszybsze dostarczenie Twojego zamówienia, ponieważ wiemy, jak przyjemnie jest oczekiwać na swoje zakupy! Jeśli masz wątpliwości co do dostępności produktu, możesz po prostu skontaktować się z nami w celu potwierdzenia stanu magazynowego. Jeśli produkt nie jest dostępny, postaramy się dostarczyć Twoje zamówienie w przewidywanym terminie, jednak nie zawsze jest to możliwe. W takich przypadkach skontaktujemy się z Tobą e-mailem lub telefonicznie, aby poinformować o przewidywanej dacie dostawy (ETA).
Dla Twojego bezpieczeństwa upewnij się, że zamówienie jest w pełni ubezpieczone. Przy odbiorze wymagana jest podpisana potwierdzenie dostawy. Natychmiast po wysyłce otrzymasz na e-mail numer śledzenia przesyłki, abyś mógł/mogła monitorować zamówienie online w dowolnym momencie. Gdy zamówienie będzie gotowe do doręczenia, w zależności od wybranej firmy kurierskiej, możesz również otrzymać powiadomienie SMS w tym samym dniu.
Zwrot
Chcemy, abyś był/była w 100% zadowolony/a z zakupu. Dlatego oferujemy 14-dniowe prawo zwrotu bez podania przyczyny. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i poinformujesz o zamiarze anulowania lub wymiany towaru. Pełny zwrot kosztów zostanie dokonany, gdy otrzymamy produkt w stanie nienaruszonym, nieużywanym i w oryginalnym opakowaniu. Nie możemy przyjąć zwrotu, jeśli produkt był używany lub nie znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
Upewnij się, że w przypadku zwrotu produkt jest starannie zapakowany i objęty ubezpieczeniem na jego wartość, ponieważ nie będziemy mogli zaakceptować zwrotu, jeśli został on uszkodzony w transporcie.
W przypadku pytań lub sugestii dotyczących naszych warunków dostawy i zwrotu, prosimy o kontakt.
Płatność
Płatność za towar odbywa się na zasadzie przedpłaty za pośrednictwem systemu płatności Stripe.
 

Strona główna